فرخوان تبلیغات داخلی مجتمع
به اطلاع مالکین و بهره برداران محترم مجتمع تجاری برندسنتر میرساند: امروز چهارشنبه یکم شهریورماه 1402 آخرین مهلت تحویل پاکت های فراخوان تبلیغات فاز دو مجتمع تجاری برندسنتر می باشد.
کلیه متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری امروز پاکت های پیشنهادی خود را تحویل دفتر اداری نمایند.
همچنین لیست جایگاه ها و جانمایی آنها به پیوست ارسال می گردد.لازم به ذکر است جایگاه های مورد نظر با کادر قرمز رنگ و لوگو مجتمع تجاری برندسنتر در تصاویر مشخص شده است.
باتشکر/روابط عمومی مجتمع تجاری برندسنتر
((شرایط فراخوان))
1.شرایط این فرآیند بدین شکل است که فرد متقاضی پس از رویت آلبوم و انتخاب محل تبلیغ مورد نظر خود با ارائه کد دقیق تابلو مورد نظر در مورد جانمایی و با پرکردن فرم مخصوص در دفتر امور اداری مجتمع ، حدالکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 01/06/1402می توانند پاکت خود را به صورت درب بسته تحویل دفتر اداری مجتمع نماید .
2.بازگشایی پاکت ها روزپنج شنبه مورخ02/06/1402 راس ساعت 12 ظهر با حضور مدیریت مجتمع و متقاضیان محترم در مکان فودکورت صورت می گیرد.
3.پس از باز کردن پاکت های پیشنهادی و برند شدن متقاضی در صورت عدم آمادگی در خصوص اجاره مکان درخواستی ، نفر بعدی به عنوان برنده اعلام خواهد شد. شایان ذکر است نفر اول به عنوان جریمه به مدت یکسال در شرایط واگذاری تبلیغات محیطی سلب امتیاز می گردد.
4.در صورت عدم مراجعه متقاضیان مجتمع در خصوص شرکت در این فرآیند مجتمع نسبت به اجاره مکان های مورد نظر به برند های دیگر از خارج مجتمع اقدام خواهد کرد.
5.در صورت مشاهده قیمت مساوی تابلو های تبلیغاتی مورد نظر،به صورت قرعه کشی واگذاری تابلو صورت خواهد گرفت.شایان ذکر است در این صورت اولویت برای متقاضی غرفه طبقه اول می باشد.
6.قیمت های ارائه شده به صورت ماهیانه می باشد که شرایط پرداخت 30 درصد به صورت پیش پرداخت واریز نقدی و ما بقی آن به صورت 2فقره چک در وجه مجتمع برند سنتر می باشد.
7.شروع تبلیغات محیطی مجتمع تجاری برند سنتر در فاز دوم در تاریخ 15/06/1402و اتمام آن در تاریخ 15/12/1402 می باشد. لازم به ذکر می باشد در صورتی که مجری به هر دلیلی در نصب و اجرای تابلوهای انتخابی تاخیر داشته باشد،زمان اکران به واسطه الحاقیه به قرارداد اضافه خواهدشد.
8.به دلیل محدود بودن تابلو ها به هر غرفه بیش از 5 تابلو تعلق نخواهد گرفت لذا از شرکت کنندگان محترم درخواست میگردد این موضوع را در فرم های ارسال رعایت نمایند.
9.متقاضیان برنده شده در فراخوان صرفا میبایست تبلیغات برند غرفه خود در مجتمع برند سنتر را اکران نمایند.
10.در هنگام اتمام دوره قرارداد تبلیغات محیطی فاز دو این مجموعه ابتدا به صورت کتبی از متقاضیان استعلام نموده تا در صورت تمدید با نرخ به روزرسانی شده اقدام نمایند و در صورت عدم تمایل تابلو مورد نظر در فراخوان بعدی آماده ارائه خدمات می باشد.
11.از کلیه شرکت کنندگان محترم درخواست می گردد در هنگام تحویل فرم فراخوان از واحد اداری مجتمع رسید دریافت نماید.
12.در هنگام طراحی طرح تبلیغاتی جهت نصب، تمام مقررات و اصول برابر ضوابط جاری کشور میبایست رعایت گردد.
13.درصورت مخدوش بودن برگه های تقاضا در روز بازگشایی پاکت ها، شماره تابلو های اضافی از فراخوان حذف خواهد شد.
14.درصورتی که بیش از 5 تابلو دربرگه ذکر شده باشد، آن برگه از فراخوان حذف خواهد شد.
15.درصورتی که تابــلو های شماره F95 وF96درخواست کننده به قیمت مساوی داشته باشند اولویـت با غرفه های119,120,133,134 میباشد. (درصورتی که غرفه های فوق الذکر در فراخوان شرکت کرده باشند).شایان به ذکر است تابلو های شماره F95 و F96 به غرفه هایی اجاره داده می شود که وارد کننده اصلی و صاحب برند معتبر باشند.
16.در رابطه با تقاضای اجاره تابلو های F91,F92,F93,F94 درخواست کننده به قیمت مساوی داشته باشند اولیت با غرفه هایی است که به تابلو های ذکر شده نزدیک تر باشند.
17.متقاضی برنده میبایست تا تاریخ 07/06/1402 طرح تابلو تبلیغاتی خود را به محری ارسال نماید.
18.در صورت اعلام تخفیفات در طرح تابلو تبلیغاتی میبایست ابتدا مجوزات لازم را از دفتر امور اداری مجتمع برندسنتر و بازرگانی سازمان منطقه آزاد انزلی اخذ شود.
19.اولویت واگذاری تابلو های فودکورت با بهره برداران غرف فودکورت می باشد.
یک دیدگاه ثبت کنید